suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

YAKULT OH YAKULT


Aduyai...

Aku ingat iklan apa la yang tengah disiarkan kat tv aku ni. bersemangat la aku tengok iklan ni. nampak macam iklan sabun tangan je(hand wash).  because aku tengok iklan ni macam iklan kebersihan. macam iklan iklan sabun tu. setelah aku amati iklan ni sedalam-dalamnya barulah aku sedar ianya adalah iklan minuman kesihatan YAKULT. 

Apa la yang sedap sangat dengan yakult tu aku pun tak tahu. aku dah try minum yakult tu tapi memang tak boleh bla la. tak best langsung. tak sedap. tak menarik. tak tertarik. tak minat. he3..

My dear aku suka sangat la dengan yakult tu. minuman kesihatan terbaik untuk dia katanya. minuman kegemaran dan sedapppp.... bukan aku yang kata tapi dia yang kata. :)

Entah tang mana sedapnya pun aku tak tau. aku try minum tapi eidak la rasa sedap pun. sedap lagi mineral water tanpa gula yang aku beli kat kedai runcit depan rumah aku tu. lagi berbaloi dan sedap dari yakult dia tu. 

Dia berkenan bebenor la dengan yakult tu.sesangat suka. ada patut one day tu dia kata aku ambik yakult dia. entah bila la aku ambik yakult dia tu entah. suka suki hati perut kaki tangan dia je nak kata aku ambik yakult tu. siap scan perut aku lagi tu. ajenya tak petut betul la you dear. tak ingin pun yakult tu dear. uweeeekk.. ;-p
dia yang tinggalkan yakult tu merata-rata. nasib la kan. 


Walaupun aku tak suka minum yakult tu tapi aku tahu disebalik kebaikannya. banyak khasiat untuk badan kita. elok pun dear aku tu minum yakult. untuk kesihatan dia. dia bukannya suka makan ubat pun. sekurang2nya yakult tu boleh mengantikan ubat. 


No comments: