suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

sakit.?


semalam my dear mom sakit kepala teruk. sampai tak larat nak buat apa pun. dia cuma baring je semalam. cian aku tengok mak aku camtu. mak jaga lah kesihatan tu. anak2 mak semua ni sayangkan mak. tu ha ayah tu pun sayang mak sangat2. cuma dia tak pandai nak tunjuk je. dalam hati tetap ada taman. ;)

dan hari ni pulak aku dapat tahu yang my dear aku sakit kepala jugak. dia asyik sakit kepala je aku tengok sekarang ni. susah hati aku dengarnya. mana lah tak susah hati bila orang yang kita sayangi tu sakit kan. semalam mak aku dan hari ni my dear pulak. oh god kesian kat dorang. aku nak bantu tapi tak tahu macam mana.

ni my dear aku ni mesti tak cukup tidur dan kurang rehat pastu banyak sangat kerja nak buat. dah la sekarang ni cuaca pun kurang baik. dear, jagalah kesihatan anda yea. if tak larat sangat makan lah ubat. kalau nadia duduk dekat boleh jugak tolong tengok2kan apa yang patut. jaga kesihatan yea dear........

No comments: