suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Sanggupkah Anda.?



Sanggupkah anda melihat saya di rindu oleh orang lain.? 

(text from my dear)

Semestinya tidak. Tidak sama sekali. Takkan saya sanggup melihat orang lain rindu awak. Rindu orang yang saya sayangi.Oh no no no.... Tapi apa kan daya saya jika orang itu rindukan awak jugak kan. Saya tak dapat nak menghalang dia dari merasa begitu pada awak. 

Setiap orang di kurniakan hati dan juga perasaan. Dan setiap orang berhak memainkan apa saja perkara dan perasaan dalam hati dia. Apa yang dia rasa dia saja yang tahu. Samada benda itu baik ataupun tidak. Saya sebagai insan terpilih di hati awak akan cuba sedaya yang mampu untuk mengelak perkara yang kurang diingini terjadi dalam hubungan yang kita bina ini. Saya tengah berusaha yang terbaik untuk diri saya, awak dan hubungan kita ini. I try the best okey dear....






No comments: