suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Hhhmmmmm.......


Hhmmm.. Aishhh.. Hhmmmm.. Hhhmmm...

Entah apa yang aku mengeluhkan aku pun tak tahu. Bermacam2 perkara yang berlegar2 dalam kepala aku ni. Banyak benda yang aku nak kongsikan dengan you all semua tapi tak tau la camne nak mulakan nya. Tak terkeluar pulak isi hati aku untuk berbicara di atas karpet blog ni. Terlalu banyak persoalan untuk aku persoalkan. Aku memerlukan jawapan pada persoalan2 aku ni tapi adakah aku akan dapat jawapan nya.? 

Aku nak melepaskan apa yang terkandung dalam hati ini. Tak sanggup dah nak memendamnya. Tapi jika diluah mati mak, ditelan mati bapak pulak. Adoi apa yang perlu aku lakukan ni...

Aaarrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............

Seperti mahu menjerit2 sekuat2 hati dan seluas2 mulut aku ni pun ada. Tapi kang aku menjerit terkejut pulak mak ayah aku. Apa ke hal anak dia ni menjerit tiba2.. Huhuhu.. Apakah yang patut aku lakukan ni yea.? Macam mana ni.?

Adoii.. 



Ya Allah Ya Tuhanku kau berikan lah hambamu ini kekuatan akal fikiran, kecekalan hati dan perasaan dan kau tunjukkan lah aku petunjuk untuk aku menempuh segala dugaan dan cabaran yang datang ini. Aku memerlukan petunjuk darimu agak ia akan menjadi yang terbaik untuk aku....



No comments: