suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Takkan kot.!!

Apakah perasaan anda apabila anda tahu ada orang yang suka dan syok habis kat boy korang pastu girl tu dah lama pendam perasaan camtu.???

NAK MARAH KE.?
NAK SERANG KE.?
NAK TERUS TERANG KE.?
NAK BENCI DIA KE.?

Emmmm..  Tak tahu lah apa yang patut dilakukan. Kepala aku ni pun dah cukup serabut dah. Dah tak larat otak aku nak fikir benda2 macam ni. Macam2 aku nak fikirkan. Tapi hati aku ni tetap berkata2 jugak. Ase tak puas hati pun ada. Sedih pun ada. Sedikit kecewa pun ada. Tapi sikit je la, Tak banyak pun. Hu3..

Adoiii... Mengeluh lagi aku ni.

Nak marah dah besar. Dah tau pun boy tu ada girl kan. Tengah dok bercinta kan. Takkan tak boleh faham kot.
Boleh fikir kan benda tu. Senang je boleh faham.

Nak benci, takkan kot. Kita kan kawan. Dah agak rapat pun. Tak perlu nak benci2 ni.

Nak serang, lagi la tak patut. Apa sebab nak serang. Itu  bukan jalan yang terbaik untuk selesaikan masalah. Lagi pun aku ni bukan jenis yang macam tu. Bukan kaki tangan serang orang. Kaki mengalah ada la. Itu la sikap buruk aku. Aku ni pantang sikit dalam hal2 hati dan perasaan ni. Malas nak panjang2 cerita so baik aku mengalah je. Senang citer kan. Kalau itu yang terbaik untuk semua orang, tak salah pun untuk kita mengalah.


Nak berterus terang.. Ohh tak kot. Masa nya tak sampai lagi untuk berterus terang. Banyak lagi yang perlu kami buat sebelum berterus terang pada orang lain.

Pening pening........

Aku harap takkan ada sejarah yang bakal berulang lagi. Tak larat dah aku nak tempuh semua yang terjadi. Letih dah. Entah lah. Biarlah masa dan keadaan yang menentukan semuanya. Aku tetap redha dengan takdir yang dah ditentukan oleh-Nya. Kalau itu semua dah tertulis sejak azali. Aku akan tetap tabah menghadapinya. Aku mesti kuat untuk semua yang bakal berlaku.....

No comments: