suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

HANYUT



Oh my god. Faizal Tahir nak mula menyanyi lagu hanyut. Lagu yang best dan lirik yang sangat menarik. Lagu yang menyentuh hati dan perasaan aku. Ala tiba-tiba pulak aku rasa berjiwang-jiwang bila dengar lagu hanyut ni.

Agaknya disebabkan oleh my dear aku kot. Yea la dia mendedikasikan lagu hanyut ni pada aku. Ditujukan untuk orang yang di sayangi, for my love katanya. Aku pernah tanya siapa lah orang yang disayangi tu. Aku buat-buat tak tahu. Cuma nak kepastian je.

Heehehehe.. Dia kata nadia lah orang yang abang sayangi tu. Tersenyum arnab aku dibuatnya. Mau nya aku tak tersenyum arnab bila dia kata aku orang yang disayangi. Ala kalau you all pun mesti tersenyum-senyum kambing kan. :-p

Dalam pada aku nak mula menghayati lagu hanyut ni boleh pulak aku berangan yang bukan-bukan. Aku dok terbayang my dear aku tu mengambil alih tempat faizal tahir untuk menyanyikan lagu hanyut. Boleh pulak aku terbayang yang dia ada atas stage tu dan menyanyikan lagu hanyut tu untuk aku. Perghhh sampai situ aku boleh terbayang. Memang agak melampau tul aku.. Tapi kalau la ia nya betul, aku rasa mau aku tak tidur malam. Terus demam seminggu aku, conpom.. Hahahaha... Oh my dear.... :)



No comments: