suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

my love songs

setiap hari aku dapat lagu yang my dear tujukan untuk aku. dia kata dia akan post lagu untuk aku setiap hari. memang tak sangka dia akan buat macam tu sekali. walaupun dia tak post atas nama aku dan takde nama aku pun di setiap post dia tu tapi dia kata memang semuanya ditujukan untuk aku. just for you. itu dia kata lah kan.aku bagitau u all je. hehehehhe...

emmm... memang jiwang karat tul la my dear aku ni. dah la video-video lagu tu kebanyakkan nya lagu2 yang aku suka. ada favourite song aku lagi tu. macam dia tau2 je jiwa aku ni. sentimental di dalam nya.. hhahahaha..

alangkah bagusnya if setiap kali video yang dia post dan ungkapan sayang, cinta dia tu di selitkan nama aku. memang best la kan. tangkap cintan maggie mee la jawabnya. 

tapi nak buat macam mana dah kami ambik keputusan untuk rahsia kan hubungan kami ini daripada orang tertentu. tak semua yang tahu hubungan kami ni. so kami kena understanding each other untuk pastikan hubungan yang terjalin ini berkekalan. amin amin. lagipun masing2 masih memerlukan ruang.. tak kisah la yang penting dia tahu hati aku dan aku tahu hati dia. thats all. 

so aku nak letak video song yang dia post tu kat sini ok. ini lagu yang aku sangat suka. favourite songs la kiranya. apa2 pun thank to you dear. 
i hope we are happy together like songs that you give me. :)




BRYAN ADAMS-EVERYTHING I DO-I DO FOR YOU



FAIZAL TAHIR-HANYUT




DAKMIE-YANG TERINDAH




FAIZAL TAHIR-SAMPAI SYURGA

No comments: