suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

KISAH DIA


Hai you all. La ni i nak share satu story about the first relationship. Saat dimana bermulanya kisah perkenalan Mereka-Mereka ni. Dan di situ juga terciptanya satu kisah cinta yang baru buat Mereka. You all baca la yea enrtry kat bawah ni. Entry ni i copy paste sebijik-sebijik dari blog salah sorang pasangan itu. Cuma full name pasangan itu i tak boleh share okey. Hak cipta terpelihara katakan. So enjoy la yea. (Walaupun tak best. Hi3)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kisahku bersama lelaki ini bermula pada tahun 2008..Ceritera kisah kami berdua bermula ketika aku final year di UiTM Arau, Perlis..Eznira Rhazali adalah bestfren aku yg merupakan insan plg berjasa dlm perkenalan aku dgn lelaki ini...
Inilah die Eznira Rhazali..my best buddy!!thanks syg sebab kamu la cyg knal dgn lelaki yg bernama M***. H****...
Relationship si Eznira ni dgn lelaki ini adalah teman kerja die..M***. H**** adalah field manager tempat si Eznira keje kt 7 Eleven dulu...
nak dijadikan cerita...pada tanggal dua haribulan lapan dua ribu lapan..
aku ingat lg..waktu tu ada gegar U di UiTM,kira mcm event jomheboh la...
then aku dgn si Eznira ni jln la sme2 nk pergi ke gegar U tu...

imagine okay, bengang x bengang if kite jln sme2 then buddy kite duk gayut je ngn call spe ntah...aku pn ap lg..amik la hp si Eznira ni..ak tnye org yg dlm hp tu..awak ni knape asyik call kwn saya..npe x call saya?saje ak bt ayat bengang kn...then molek je mamat ni ckp..dh crdit ni untuk Eznira...peerrgghhh...angin je aku dengar..dh la aku tgh xde boifren time tu..dpt pulak mamat tu gentle ckp cmtu..aku pn jeles je...hohoho...

then nk diikutkan cerita...ak bg balik call tu kt Eznira.. Eznira pn continue on call ngn si mamat tu..masalahnya, yg bt kn ak angin lg...x cukup skali dorg gayut...bnyk kali tu...kjap letak,then on call balik..siap bg MMS lg..almaklum lah..lame dh x jumpe...so Eznira tunjuk la muka mamat tu kt ak...ak ckp..mak ai..hensemnye syg..tu ke boss syg kt 7E tu..hensem lah...ak mmg pantang nmpk laki hensem..on d spot ak puji...pastu mamat tu call Eznira lg...ak pn ambil fon tu dr Eznira n ckp..npe asyik call Eznira je...then mamat ni pn mintak la no ak..ak pn sje maen2 sebut laju2 je no fon ak..die x puas hati..die kata..npe laju sgt..sebut la btul2..at last ak bg je la..skali ptg tu dlm kul 5pm cmtu...die btul2 call...ak ingt die maen2 je...rupa2 nye btol die call..mentang2 la free call sbb bufday die tnaggal dua hari bulan lapan dua ribu lapan...dari situ la ak mula mengenai lelaki yg bernama M***. H**** BIN M***. S**** @ H****.


No comments: