suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

18 August 2011


Salam you all semua. Sihatkah you all semua.? Harap sihat la yea. 

Alhamdulillah hari ni hari ke 19 kita berpuasa dan lagi 11 hari je lagi nak raya.. Yea yea raya. hep hep horeyyyy. He3. Macam bebudak la pulak kan.

Semalam ramadhan yang ke 18 adalah genap usia my father yang ke 48 you all. 18 August 2011 bersamaan dengan usia 48 tahun. Wow 2 tahun lagi masuk fasa 50an dude. Hi3.. Aku bersyukur dalam usianya ini dia mampu menjadi suami dan ayah yang sangat terbaik untuk aku sekeluarga. Tak pernah lagi dia melakukan perkara yang membolehkan kami anak beranak untuk membelakangkannya. He is the best for me. Walaupun sifat mukanya agak garang tapi sepanjang umur aku tak pernah sekali pun dia memukul apatah lagi menjentik mencubit kami adik beradik. Garang pada muka tapi tidak pada hati. I like. Hi3.

Apa-apa pun aku berdoa semoga my father sentiasa menjadi diri dia sama seperti sekarang dan tak kan berubah walau apa sekalipun. Aku jugak berharap kami adik beradik dapat memberi kebahagian dan keselesaan padanya sepertimana dia pernah berikan kepada kami. Insyallah. 

Berbuka puasa + Celebrate Birthday

Saat Mendapat Present

Birthday Present - Fossil Watch


No comments: