suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Time Together

Agak lama aku tak update blog aku ni. busy betul aku buat masa ni. busy berjalan sana sini. mengukur jalan je kerja aku. pastu dengan interview sana sini. cari kerja sana sini. tapi still KIV. kesian aku. usaha tangga kejayaan kan. takpe mungkin belum rezeki aku. its ok yang penting aku cuba sedaya upaya aku.

Hari ini aku nak share sikit dengan you all apa yang aku buat dua tiga hari lepas. hari di mana aku spend time with my friends and also my dear. aku sanggat happy la hang out with them. yea la dapat bergembira bersama-sama dengan kawan baik aku pastu dengan orang tersayang aku. memang best la kan. bukan selalu boleh spend time together macam ni. dah ada peluang apa lagi... :)

Sabtu, 29hb aku attn majlis pertunangan kawan belajar aku anie & boy at jawi, penang. ikut rancangan asal yang akan pergi aku, noor, kak jieah, megat and iqbal. tapi at last aku pergi bersama noor, megat and also my dear aku. emmm tak sangka jugak yang dear aku tu nak join sekaki. ikutkan sabtu tu dia keja tapi half day. tapi dia boleh balik awal sikit katanya so dia boleh la join. suka aku dengar dia kata nak ikut. hati berbunga riang. gatai aku kan. he3. tapi aku takde lah tunjuk sangat yang aku suka. malu la aku kan. kena jugak cover kecomelan aku kan. hehehehe.. dapat la we all spend time together. :)

So the first place of course ke rumah anie sebab itu tujuan utama. kelakar aku tengok si boy dengan kelam kabutnya pastu berpeluh sakan dia. macam kena simbah air je. dah macam nak akad nikah pulak aku tengok. adoi. baru bertunang belum nikah betul2 lagi. kalau tak mahu nya pengsan kot si boy tu. hahahaha.. apa2 pun tahniah pada boy and anie sebab percintaan dari zaman belajar akhirnya diikat dengan ikatan pertunangan. hope dorang akan kekal ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat. amin. memang dorang pasangan yang ideal and sweet.. :)

 Zaini Afzan (Boy) + Siti Rohani (Anie)





 Me And My Dear (Emeer Ahmad)


Selesai sudah di majlis pertunangan anie and boy. the next projek ke penang and kulim la kita. sebelum tu kita kena change our baju dulu la kan. so from jawi kami ke rumah my dear aku nya auntie at butterworth. singgah untuk mandi and change baju. memang sempoi gak la auntie my dear aku tu. ramah sesangat. aku rasa kalo lagi lama kami lepak kat rumah auntie dia mau nya semua rahsia terpendam my dear aku boleh terbongkar kot. he3..

So kami pun terus ke penang dulu. dah ke sana apa lagi contact si husnul farhat la. dah sekian lama tak jumpa dia. tambah2 megat mesti rindu sesangat dengan kawan baik dia tu. jumpa jugak kami dengan si husnul farhat tu. masih sama macam dulu. still dengan perangai yang tak berapa sihat dia tu. tak berubah. dia la jadi pemandu pelancong sementara waktu kami. walaupun sekejap its okey la kan. dapat jugak la kami snap beberapa picture.

Habis bersuka ria at penang kami terus ke kulim kedah pulak. nak jumpa our bro, megat muddasir yang sweet tu. hehhehehe.. aku tak pernah jumpa lagi. my dear je dah pernah jumpa. so ini like sesi suai kenal la kononnya. tp at least jumpa jugak aku dengan dia kan. jumpa pun at kedai makan uncle dia. dia tolong uncle dia kat kedai makan char kuetiow sg dua cawangan kulim. perghhh memang sedap char kuetiow dia. teringat2 sampai sekarang kot. hehehehe. Si megat muddasir ni pemalu bebenor. dengan kami yang gempaq ni pun nak malu ke. adoi megat muddasir oiii.. he3. tapi apa2 pun dia tetap comei and sweet. like me maybe. hahahahaha..

Tak kisah la semua tu kan. apa yang penting kami semua happy dengan apa yang kami buat. kami tak menyusahkan orang pun. dan kami bergembira sepanjang perjalanan kami. thanks aku ucapkan pada my bff nooraimah, megat and also my love dear. korang memang happening and memang sempoi la. harap you all pun enjoy dan happy.  So the next project coming soon okey.. ;)









 4 Sahabat 
Dari Kiri Cepat Jalan.. He3..
Megat, Noor, Yat & Me






 Me & My Dear



















No comments: