suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Betul ke.??




hmmmm mengantok gile ni....semalam kul 3pg bgn tido sbb terlampau sakit kesihatan diriku...maybe psl aku lari dr appoiment doctor kot...ye la ada ke doctor suruh aku talan ubat setiap hari sampai ke akhir hayat..tak patut kan kan .....akan ku pertimbangkan nasihat doctor 2...baik aku berdoa pd Allah lg bgus dr mkn ubat setiap hari sambil menunggu ajal....hmmm

Pd td aku masuk hospital bahagian kecemasan & trauma di hospital ipoh...sbb sakit sgt kesihatan aku nasib bek member ada tolong bawakan ke sana...sampai-sampai je ramai plak org yg sakit jugak terpaksa menunggu giliran selama 2 jam adoooiii...last2 aku dh tak tahan sakit aku akhiirnye dpt di dahulukan pastu kena injection plak 2 hahahaa.....



Ya allah adakah apa yang dia tulis itu benar.? Apakah semua yang dia post kat status dia tu benar2 terjadi.? Betul ke ni.. Apa yang perlu aku buat ni if apa yang dia post itu betul.? Takut nya aku. Sekarang risau melanda hati dan perasaan aku.


Untuk kepastian aku minta jasa baik azreen untuk tolong aku. Aku minta dia call office fc ng tengok dia ada or tak.? Aku buat2 akal yang aku risau kawan2 sakit. Padahal.. Aku tahu kalau aku call mesti dia tak jawabnya. What.?? Dia jawab call office.? Bukan dia tulis status yang mengatakan yang dia sakit. Kenapa ada kat office pulak. Sepatutnya dia kat rumah rehat if dia betul2 sakit. Tambah2 dua hari status dia mengatakan yang dia sakit sangat2 dan sampai pergi hospital. Bila kita dengar hospital conform2 kita tahu sakit teruk kan. Adooooiiii betul ke tak dia tu sakit..?


Kenapa perlu berbohong.? Apa yang dia dapat dengan berbohong benda yang tak patut itu. Dia tak tahu ke apa perasaan aku bila aku baca status dia. Dia tak tahu ke yang orang semua sayangkan dia. Dan apakah perasaan orang yang sayangkan dia tu baca benda tu. Pasti semua orang risaukan dia. Dan aku adalah salah seorang darinya. Hanya tuhan je tahu apa yang aku rasa. Susah hati nya tak tahu nak kata dah. Berdebar2 jantung aku bila aku tengok post tu. Adoiii sedih nya. Aku tahu sekarang aku dah tak diperlukan lagi tapi sekurang2nya tak perlulah nak kata or tulis yang bukan2. Aku dah text dia tp dia tak reply. Aku nak call tapi aku rasa dia takkan jawab call aku. Semua dah jadi lain sekarang ni. Aku tak tahu apa sebab semua ini jadi. Aku risau sangat kat dia.Terlalu risau. Aku terasa nak je aku ke rumah dia. Nak tengok dengan mata kepala aku sendiri samada dia betul2 sakit atau dia memang sihat. Tapi bila di fikir2 adakah aku diperlukan kalau aku ke rumah dia. Dengan hubungan kami sekarang yang tak tentu hala ini, aku takut aku tak diperlukan. Aku rasa seperti aku dah jauh dari diri dia. Jauh sangat2. Aku tak nak ada perkara buruk jadi pada dia. Aku sayangkan dia. Aku sentiasa doakan yang dia sihat. Dan aku harap dia dijauhi dengan penyakit2 yang memudaratkan dia. Aku akan sentiasa ada jika dia memerlukan aku. Tak kira waktu aku akan ada untuk dia..........



No comments: