suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

What happen.?

Apa yang sedang berlaku ni.? aku tak paham dengan situasi kami sekarang ni. dengan tiba2 dia seperti berubah. tak sama dengan sebelum2 ini. takde angin dia jadi macam ni. puas aku fikir. aku ada salah cakap dan salah perlakuan pada dia ke sampai dia kurang hirau kan aku. apa yang dah aku buat sampai dia hukum aku macam ni.??


Tak kan aku nak terhegeh2 cari dia. takkan aku yang nak kena mulakan semua ni dulu. malu la aku kan. sedangkan dia pun tak cari aku. macam aku tak diperlukan je sekarang ni. takkan dia tak fikir situasi aku. adooiii...


Sedih nya hati aku dia buat aku macam ni. sedih sangat2. tak tahu apa yang aku perlu lakukan sekarang ini. ya allah ya tuhanku kau tabahkan lah hati ku untuk menerima segala dugaan yang datang dalam hidup aku ini. aku sanggat memerlukan sedikit kekuatan untuk aku harungi semua yang terjadi ini.


Kalau semua ini masih berlarutan aku paham apa yang dia ingin kan. takpe aku akan redha je dengan apa yang akan jadi kalau itu yang dia inginkan. aku tak mampu nak halang. aku hanya mampu buat apa yang akan aku buat nanti. semua akan aku serahkan pada keadaan. semua aku serahkan pada dia. harap dia tahu apa yang aku rasa. 

No comments: