suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Wedding Sendiri.???

Salam..



Ishhhh.. Setahun dua ni asyik dijemput hadir untuk wedding orang je, nak jemput orang dating wedding sendiri entah bilo la agaknya yea.

Minggu ni ada my friend wedding. Bulan depan pun ada jemputan kahwin juga. Kawan baik semuanya. I dijemput untuk memeriahkan majlis je, bukan jemputan untuk jadi pengantinnya.. Oh tidakkkk, baru berangan nak jadi pengantin. *Tersedar dari lamunan*

Takpe belum sampai rezeki untuk diri sendiri berjodoh-jodohan,berjemput-jemputan,bersanding-sandingan, berkahwin-kahwinan. Jadi hadirin untuk memeriahkan majlis pun jadilah. And then boleh AMBIL BERKAT bersama-sama yea. Hihihihi..

Ok takpe you all, you all tunggu je entry bab perkahwinan i nanti yea. Sampai je seru menyeru ni conform i heboh-heboh di entry ni yea. Compom heboh sakan. (Ingat TV3 je ada jom heboh & sure heboh, i pun ada ok). You all je tahu dulu, orang lain tak tahu. I try a soon as possible okey. Hahahahhaahha...


"Jodoh Ajal Maut semua di tangan Tuhan. Kita mampu merancang tapi Allah SWT yang menentukan segalan-galanya. Insyallah apa yang ditentukan adalah yang terbaik untuk kita semua. Amin."


No comments: