suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Kau Memang Memainkan Perasaan

I nak bagitau you all semua yang i dah tersuka dengan satu lagu ni. Manjang jew tersukanya kan. Hari tu tersuka sampai terjatuh cinta dengan lagu Bila Aku Jatuh Cinta kan tapi la ni i dah berpaling tadah okey. Berpaling tadah kepada lagu lain.  Dah jatuh-bangun-jatuh-bangun dengan lagu lain.

 Oh lagu kau memang 
memainkan perasaan i. 

Okey hari ni bermulanya jatuhan cinta dengan lagu dari Mahkota Band tajuk Rindu Yang Terlarang. I dapat tahu lagu ni pun dari my BFF. Dia dok mesej suruh dengar beberapa lagu. Dalam lagu yang ada, lagu dari Mahkota Band ini yang menjadi pujaan hati dengan tiba-tiba tanpa ada perasaan prejudis. Wah wah wah...




Tajuk pun dah agak meruntun hati belum dengar lagu dengan lirik lagi kan. Tambah-tambah lirik tu ada kena mengena dengan kehidupan yang telah kita lalui. Memang tersentuh hati nurani kan sampai tertouching-touching di buatnya. Almaklumlah hati suci bersih sangattt. Hi3... =)

Nanti you all dengar la yea. Cuba rasa apa yang lagu tu sampaikan conform ada diantara you all yang tertouching macam i ni. Dengar tau, best.

Dan bermulanya hari ini, i akan mendengar lagu Rindu Yang Terlarang ini banyak kali dan banyak kali. Bangun tidur dengar dan nak tidur pun akak akan dengar. Dengar sampai naik muak telinga. Hi3.......


No comments: