suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Johor Again


Alhamdulillah selamat sudah kami sekeluarga melawat my sis kat UTHM Johor. Walaupun hanya dapat spentime dalam 3hari tapi alhamdulillah dapat jugak my mom melepaskan rindu pada anak perempuan dia yang sorang lagi tu. Almaklumlah buat pertama kali anaknya duduk berjauhan dari keluarga. Before ni aku dan my 2nd bro further study pun hanya dalam Perak je. Dekat bebenor kami dengan keluarga. Dan ini pembuka sejarah my sis further study luar perak nun jauh ke selatan sana. Memang jauh. Tapi demi masa depan apa salahnya kan duduk berjauhan.


My sis pun nampak happy kat UTHM tu. Baguslah kan sekurang-kurangnya dia selesa walaupun jauh dari keluarga.  Lagipun kemudahan semuanya ada dan mudah bagi my sis. Roomate my sis pun buat masa ni nampak gayanya baik dan bagus budak-budaknya. My mom selalu pesan kat dorang berkawan tu baik-baik yea. He3.. Risau agaknya kalau dorang berselisih faham sesama sendiri.

Kali ini kami ke Johor dok menyewa homestay. Menyewa Homestay ni mudah dan selesa. Tambahan kalau berfamily besar macam kami ni. Sepanjang 3 hari kami disana kami menyewa Homestay Ara di Kampung Parit Haji Rais, Parit Raja Batu pahat. Dekat sangat dengan UTHM. Kampungnya betul-betul berdepan dengan UTHM. Rasanaya tak samapai 5minit dah boleh sampai UTHM tu. Sewa pun murah, boleh runding harga lagi tau. He3.. Selesa pun selesa. 

Inilah Homestay Ara
Parit Raja Batu Pahat
Johor







Okey kan Homestay Ara ni. Kalau ada sesiapa yang berminat hubungi En.Julaile di nombor 012-3686715 atau you all boleh layari http://homestayara.blogspot.com



No comments: