suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Teringat Si Dia


Kenapa hari ini aku boleh teringat-ingat pada sorang hamba Allah ni. Dia ada sebut-sebut nama aku ke.? Perasan la pulak aku ni kan.. he3.. Bukan apa ada sesetengah orang berkata kalau kita tefikir-fikir tanpa sebab pada seseorang itu, tandanya dia pun tengah teringat-ingat dan sebut-sebut nama kita. 

Tapi tak tahu la apa yang dia sebut-sebutkan. Entah baik atau buruk aku pun tak tahu. 
Tak kisah la kan janji ada jugak orang nak ingat pada kita. Nak tahu siapa insan yang membuat aku teringat-ingat pada dia..


Jengg Jengg Jengg Jengg Jengg.....................










Tadaaaaaa.....



Inilah dia.. =)

Mesti ada antara you all semua fikir dia my BF kan. Tambah-tambah tajuk kat atas tu teringat Si Dia.. He3.. Jangan salah sangka okey. Dia ni ialah salah seorang kawan macam you all jugak. Cuma tak tahu kenapa hari ini i boleh teringat pada dia. Selalu teringat you all je. Sungguhh..  So hari ni bagi peluang la pulak i nak teringat orang lain yea kawan-kawan... =)


No comments: