suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Film Maker


Kebosanan sedang melanda diri ni dengan kerja yang tak ada. Dah berejam-jam aku kat office ni tapi apa kerja nak buat pun tak tahu. Semua kerja aku dah settle kan semalam. My bos pun takde, ke KL katanya. Seminggu dia kat KL. Tuan punya tanah pulak yang busy lebih dari penumpang tuan tanah ni. Takpela yea Bos i jaga office you ni BAIK-BAIK.. Hehehehee...


Dalam kebosanan ni apa lagi kita gunakanlah teknologi yang ado ni sebagai pencetus dari rasa BOSAN. So berfacebook, berchatting, berblogging, berdowloading, berediting and macam-macam BER lagi lah aku cuba lakukan.. Dalam berfacebooking ni aku terjeling satu video post kat wall FB my friend sorang ni.Sounds good je so aku layan la jap. La film maker rupanya. Perghh memang best. Hasil tangan dan titik peluh kaum kerabat dari CST Production rupanya. Very talented, I like.
Macam-macam film maker dorang buat tau. Ada wedding, bertunang, nikah, love story and macam-macam lagi lah.

Citer panjang berjela pun tak guna kan so you all layan la dua tiga wedding film maker dari dorang ni k.. Layannnn.. =)





Ini antaranya la yea. Nak letak semua tak dapek eden nak nolong yek. Hihihihi.. Kalau you all nak tengok yang lain-lain, you all usha-usha la Facebook CST Production okey..

No comments: