suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Bila Lagi.?


Alamak... Hari ni hari menjawab soalan auntie-auntie aku. Soalan yang aku sendiri takde jawapan. Soalan cepumas. Soalan yang berbunyi indah " Bila lagi". Memang indah didengar tapi payah nak menjawab. You all paham kan soalan jenis apa tu dan you all tau kan apa maksud tersurat dan tersiratnya kan.?

Ala tak kan tak paham kot. Apa lagi you all BILA NAK KAHWIN la maksudnya. Hu3. Sodih eden nak menjawabnyo kome oii. Mana tak sodih calon nya eidak nampak lagi. Bayang-bayang ada la tapi secara realiti enggak pasti lagi. Pening-pening. Almaklumlah aku ni anak buah tersayang la katakan so semua auntie ambik berat la. Aku pun tak salahkan dorang dengan pertanyaan tu. Aku tahu dorang tak sabar-sabar nak sponsor macam-macam untuk my future wedding nanti. He3. Untung you all ada mak2 and pak2 sedara nak support time kahwin. =)

Entahlah. Kawan-kawan tu ramai tapi untuk yang menjamin masa depannya tak ramai. Kena buat pilihan yang betul-betul. Almaklumlah kita nak hidup lama dengan insan tu so kena la buat satu pilihan yang terbaik dari yang terbaik. Ini antara hidup dan mati. Perkahwinan adalah satu percaturan hidup you all. Bukan benda main-main. Tersalah pilih merana hidup dan if dapat yang betul-betul terbaik bagi kita itu adalah satu anugerah yang terindah. Inilah dinamakan kehidupan. Biar lambat asalkan selamat. Hi3. Insyallah mudah-mudahan semua yang diinginkan termakbul. Amin.



36:36
Surah Yassin Ayat 36
Exalted is He who created all pairs - from what the earth grows and from themselves and from that which they do not know.

No comments: