suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Aidilfitri 2011


Assalammualaikum and salam sejahtera you all semua. Amacam raya tahun ni okey ke tak you all.? Mesti happening kan raya you all semua. Raya tahun ni i tak berapa sihat la. Hu3. Dah la tak sihat, nak beraya dengan kengkawan pun belum lagi ni. Sibuk beraya ke rumah sedara mara je and then sibuk dok kat kampung je coz ramai sangat sedara mara turun kampung i. Bukan tu je my mother nya cousin pun melangsungkan wedding you all. Dalam mood raya ada pulak sedara kahwin. Memang meriah dengan kaum kerabat la jawabnya kan. Hi3.


Pengantin Merdeka Raya. = )

My Family =)

Penat jugak this raya sampai badan kurang sihat dibuatnya tapi disebabkan semangat nak raya berkobar-kobar terus badan jadi sihat sejahtera. He3. Yea la raya setahun sekali kan. Time ni jugak nak berkumpul dengan kaum kerabat yang jauh-jauh tu. Ala yang dekat pun jarang jumpa jugak. Almaklumlah sibuk je memanjang.


Time raya la pun kita nak eratkan apa yang renggang tu, raya jugak la kita nak kenal dengan sanak saudara, raya jugak kita nak bermaafan antara satu sama lain dan raya jugak kita nak berkongsi cerita hidup dan rutin kita kan. Bukan tu je siap bergosip lagi tu. Lepas tu gelak sakan sampai keluar air mata semua. Hahahaha. Apa-apa pun yang penting ikatan kekeluargaan yang tak penah putus dan semoga silaturahim sesama saudara berkekalan tanpa ada sebarang perbalahan dan perselisihan. Insyallah amin.....


Cousin & Aunty My Mo m


No comments: