suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Final Exam! Presentation! Assigment!

Aii you all..

Tahun ni tahun kedua i meninggalkan zaman study. Macam tak percaya dah 2 tahun dah i tak ambik final exam and dah 2 tahun jugak tak buat assignment or presentation. Kuliah tutorial semua dah ditinggalkan selama 2 tahun. Sekejap je masa berlalu. Rindu pulak dengan zaman jadi budak kolej dulu. Dapat pulak geng and classmate yang sekepala. Tak sihat semuanya. He3.




Sekarang semua dah bawa haluan masing-masing. Ada yang sudah bekerja, ada yang masih mencontinue study yang tak tahu bila nak habis dan ada yang masih dok tanam anggur. Bukan tu je ada jugak yang sudah tidur berdua malam-malam (dah kahwen la maksudnya. He3), yang dah berbaby pun ado. Memang cepat merancang masa depan betul dorang ni. Yang dah ikat terikat mengikat a.k.a bertunang pun dah ramai. Tunggu masa je dorang tu. Aku? Tungguuuuuuu.. He3..

Walaupun kami semua sudah bawa haluan masing-masing sorang di utara, sorang selatan, sorang barat and sorang timur tapi alhamdulillah ukhwah dan silaturrahim sesame kami masih baik. Kami masih lagi berhubung satu sama lain. Tambahan sekarang teknologi dah canggih so takde alasan la kan. Bersahabat lah kita selagi mampu untuk menjadi sahabat. Insyallah.......






No comments: