suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Hot Couple


Bila tengok orang bercinta dengan bahagianya dan dipenuhi rasa kasih sayang boleh terterbit sedikit sifat cemburu di hati. Manusia katakan. Seronok tengok Mereka-Mereka ini bercinta yang sentiasa dipenuhi dengan rasa sayang dan cinta yang sangat dalam. Aku sebagai seorang insan ini sangat bahagia bila orang lain hidup bahagia. Sungguhhh.....

Ada orang berkata biasa la mula-mula bercinta memang la manis dan semuanya indah berlaka tapi lama-lama bila sudah kenal hati budi masing-masing baru tahu siapa mereka sebenarnya. Baru timbul sifat sebenar. Baru tahu apa tabiat buruk pasangan.

Biasalakan lumrah orang bercinta pasti ada pasang surutnya. Macam kata pepatah mana ada cinta yang tak bersulam kan airmata. Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pulak orang bercinta. Kadang-kadang mestilah ada timbul pertengkaran tapi itu semua bagi mengenali siapa diri yang sebenarnya. Dan itu juga dapat mematangkan sesebuah hubungan.

Kepercayaan dan tolak ansur adalah satu perkara penting dalam membina hubungan yang bahagia itu. Tapi yang paling mustahak ialah hubungan yang disulam dengan kasih sayang dan cinta yang dikongsi bersama-sama. Memberi dan menerima..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 








Ini antara koleksi gambar pasangan yang sedang hangat bercinta. Mungkin akan bersatu tidak lama lagi. Insyaallah. Rasanya hubungan cinta mereka sudah masuk tahun yang ke 3 tahun ini.  Loving kan pasangan ini. Seronok tengok kawan-kawan kita dok bercinta dengan bahagianya kan. Sebagai sahabat kita doakan agar pasangan ini akan berbahagia bersama dan sentiasa bersama dalam susah senang bersama untuk selamanya.... Aminnnnnnnnn.........
  

No comments: