suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Penat Mendaki Cameron Highland

So tired today........... Nasib baik la aku on leave harini.. kalo tak rasanya mau nya time kerja aku tersengguk2 menahan mata dari terpejam.. Ngantuk kot.. Tambah2 pulak kelmarin aku tak tidur dan abg aku pulak kelam kabut.. Macam2 hal la.. Nasib bek tak mnyusahkan orang.. he3.. Badan aku ni pun dah jadi OKU-onggota kureng upaya.. kah kah kah....... 

Apa2 pun aku tetap happy.. athanks to my abg, azreen dan imm (my abg fren) coz kita dah memenatkan badan dan minda kita bersama2.... Tapi aku nak wish tq lebih cikit la kt imm, aby aku nya fren tu.. Ini sbb dia sudi jadi photografer yang nampak macam pro tapi junior amatur je kot.. he3.. Mesti dia penat melayan kerenah kami yang agak rosak ni... Aku harap dia happy  and enjoy hangout with kami ni.. Hope next time dia leh join kami lagi.. Bukan ape senang ada dia coz leh jadi kami nya photografer.. Almaklumlah aku ni suka ditangkap gmbar..... he3.. To my abg, perah cikit kepala minda tu untuk memikirkan projek2 yang terbaik untuk kita berseronok lagi..... adiosssssss....

       Saat-saat kami bergembira.......  he3..

Imm yang ambil picture ini.

Imm jugak yang ambil picture ini

Ini pun Imm yang ambil gambarnya.

Of course gambar ni Imm yang ambil.


Akhirnya ada jugak picture Imm.. =)




No comments: