suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Bila Ketupat Dianyam

Kah Kah Kah Kah. Hahahahahaaha..

Kelakar tul la.  Macam-macam hal la abang aku yang sorang tu. Memang rosak rosak (ayat yang di pinjam sekejap). Kan ke dah mendatangkan masalah dan menyusahkan dirinya sendiri. Nasib baik la tak menyusahkan orang lain.. he3.. 
Itu la pasai nya bila dah dok semeja bersembang kemudian senyum senyum lepas tu bergelak ketawa yang agak sopan la jugak. Tapi akhirnya gelak ketawa yang sopan itu tak dapat dibendung lagi dan bermula lah gelak ketawa bagai nak rak sampai tak ingat hari tu dah malam dan tak ingat orang kiri kanan depan belakang atas bawah dah. Di tambah la pulak dengan anyaman ketupat yang tak penah siap-siap sampai ke sudah walaupun dah lama menganyam.. Sampaikan dalam kereta nak on the way balik pun gelak ketawa yang diselang selikan dengan anyaman ketupat itu masih berbaki baki.

Ni la pembalasan apabila menganyam ketupat time raya dah habis.. Hp abang ku yang MAHAL tu tertinggal dalam my car dan sedar pun bila aku dah sampai rumah.. Adoii xkan la nak patah balik ke silibin kot.. Jauh tu dari pengkalan ke silibin. Lepas subuh esok nak ke cameron with dia and the geng lagi.. Adoii rosak rosak.. Ni jam dah menunjukkan pukul 12:45 malam... Takut aku, kang tak pasai pasai kena culik. (Ada le orang nak colik aku pun, he3).. Nak call fren dia pun tak tau n0 nya. Dah hampir pening memikirkan nya akhirnya baru dia call tanya about hp dia tu.. Itu pun setelah aku pening memikirkannya walaupun aku rase tak patut pikir pun.

Setelah berbincang akhirnya aku kata nak hp datang rumah aku ambik.. Dan dia kata dia akan datang umah aku ambik.. Sanggup tu.. Mesti banyak rahsia dalam hp tu... Setelah ditunggu tunggu  datang jugak dia ambik hp nya yang mahal bercap blackberry tu.. Kalo la tadi tak gelak bagai tak ingat dunia, hp tu mesti dia ingat.. So pikir pikir la....... :)



:: pengajaran: jangan pakai cover hp warna hitam ok.. ::

No comments: