suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Harini sabtu terakhir dalam bulan March. So harini jatuhnya Earth Hour. You all tau kan pasal Earth Hour ni. Kepada yang tak tahu tu boleh klik-klik kat Earth Hour ni.


Disebabkan dunia kita sekarang ni terjejas dengan masalah-masalah kepanasan global dan perubahan iklim yang membimbangkan ni, kita sebagai penduduk dunia ni kenalah ambik peduli sikit untuk mengurangkan masalah iklim ni kan. 

So dengan itu jom kita join kempen Earth Hour ni dengan MEMADAMKAN semua lampu dan tenaga elektrik selama 60minit. Tak lama pun you all 60minit je. Dan Earth Hour ni bermula jam 08:30pm hingga 09:30pm malam ini. Waktu Malaysia okey.

Jom ramai-ramai pakat tutup lampu, tutup tv, tutup laptop, tutut semua tenaga elektrik dan tutup pintu tingkap semua sekali tau. Kang tak pasai-pasai pulak ada orang amik kesempatan dalam kegelapan ni. Hehehehe..

*Tidur awal malam ni*

bagi menyedarkan kita semua tentang masalah kepanasan global dan perubahan iklim yang semakin membimbangkan sejak akhir-akhir ini.



bagi menyedarkan kita semua tentang masalah kepanasan global dan perubahan iklim yang semakin membimbangkan sejak akhir-akhir ini.

Artikel asal - http://anarm.net/blog/earth-hour-malaysia-2012.html#ixzz1qf9L28Zz
Under Creative Commons License: Attribution No Derivatives

No comments: