suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Siri Jelajahan AEON Station18

Salam and Selamat Sejahtera you all..
Hope semua sihat-sihat sejahtera la yea.

La ni heboh cakap-cakap gosip-mosip penduduk kawasan Pengkalan, Ipoh Perak dan yang sewaktu dengannya. Cakap pasai Shopping Mall AEON yang baru dibuka area Pengkalan ni. Bangga dan teruja jugak la kan sebab kat area kawasan perumahan i ni. Tak sampai 5minit pun rumah i dengan AEON ni. Senang i nak bershopping and cuci mata.

Pembukaan 29March baru-baru ni meriah katakan. Ramai yang kata penuh Mall tu dengan manusia. Dengan parking yang sepenuh-penuhnya and then sesaknya jalan. I tak menyesakkan diri pun sebab i tau mesti crowded dengan orang. Dari bersesak baik duduk rumah tengok TV lagi bagus. Rumah dekat anytime boleh pergikan. Jalan kaki pun sampai. He3.



I menjejak kaki ke AEON pun Sabtu malam. Sebabnya nak celebrate birthday my sis kalau tak memang tak jejak pun lagi. Memang tak di nafikan memang penuh dengan manusia. Dan yang paling best banyak SALESSSSS.. *Like like like*

I tak jelajah habis-habisan pun lagi AEON ni sebab tak sanggup nak harungi lautan manusia. Tak sanggup nak bersesak ditambah dengan bau-bauan yang menjejaskan lubang hidung. 





Nantikan kemunculan i di AEON Station18 dengan siri jelajahan menyeluruh yea you all. Akan i harungi semua butik-butik, kedai-kedai, kiosk-kiosk yang ada. Bersiap sedialah wahai duit. =) 



No comments: