suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Walimatul Urus

Musim cuti sekolah je mesti ada kenduri kahwin kan. Orang kahwin je mesti time cuti sekolah. He3. Biasa la kan time tu je yang best kalau buat kenduri kendara. Memang kalau time cuti sekolah je time table walimatulurus mesti penuh, bukan setakat walimatulurus perkahwinan tapi kenduri lain pun ada jugak. Sampai kena bahagi-bahagikan mana yang wajib pergi dan mana yang tak berapa nak wajib. #Sampai hati kan.

Tapi kalau i, i akan cuba attend all the majlis yang dijemput. Kalau termampu untuk hadirkan diri la. Macam baru-baru ni i dapat jemputan untuk majlis kenduri sampai 7 buah rumah. Sampai sedawa pun sedawa nasi minyak. He3. *Burukperangai.

Dalam 6 kenduri tu hanya 5 je yang i dapat hadirkan diri. Satu daripadanya tak dapat den nak nolongnya. Majlis perkahwinnya nun jauh beratus kilometre you all. *Sedih*

Wedding yang beratus kilometer itu adalah majlis my best friend. Nun jauh di Johor Baharu. Oh jauhnya engkau punya kenduri wahai sahabat. Sebenarnya jauh bukan halangan tapi ketiadaan peneman setia untuk meraikan perkahwinan di Johor itu. Redha je la. Apapun doa sentiasa mengiringi pasangan pengatin baru Nurunnajiah Mdisa dan pasangannya. Ini antara picture yang i curik dari pasangan ini. He3.





 Sweet kan. Sikit je okey. Dah la curik tanpa keizinan lagi mau banyak-banyak. 

Untuk kenduri yang lain-lain tu picturenya eidak ado. Sobab utamo den tak bawak kamera adalah kerana card reader teman HILANG. Hilang ataupun i yang careless. *Lupa letak dimana*. 



No comments: