suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Penyampai Ditertawakan!

Sebagai seorang penyampai berita or something yang akan ditayangkan pada umum memang satu benda yang penting. Penting la you all sebab mereka yang akan menghebahkan pada umum perkara-perkara yang terjadi, belum jadi, bakal jadi dan telah terjadi. *Berjadi-jadi hari ini yea semua. Hi3.

Okey, baru-baru ni i ada tengok kat You Tube about dua incident yang agak mengkesiankan pada Television dan juga pada penyampai television tersebut.
Mana taknya mereka tengah bersiaran secara langsung kot dan ketika itu ramai yang sedang menonton kan. Memang bahaya bila buat sesuatu secara langsung yang ditonton oleh jutaan orang.

Tapi bukan salah mereka benda ni jadi. Nama pun manusia kan, tak perlepas dari melakukan kesalahan. Mana ada yang PERFECT okey.

Dan kat bawah ni i bagi you all tengok dua incident pembaca berita. Satu penyampai tersalah sebut nama Perdana Menteri kita sekarang YAB DS.Najib Tun Razak kepada nama bekas Timbalan Perdana Menteri ke-7. 

Dan satu lagi video di mana penyampainya sedang bersiaran, dengan tiba-tiba ada seorang krew melintas. Tapi both of them (Penyampai Berita), sangat professional kerana tetap meneruskan kerja mereka walaupun ada tersalah dan ada gangguan yang di luar jangkaan. Pro katakana. Hi3.

So jom layan the video.





No comments: