suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Arshad Zamir Oh Arshad Zamir

Haii you all.


Cute tak that boy.? Sweet kan.

Inilah boy yang i told you dalam entry sebelum ini. Terjawab sudahkan. Dan ada yang terasa macam mana tipah kena tipu kan. Tipah tertipu tipu tertipah. Hi3.

Sebonarnya...

Dio ni Arshad Zamir. Salah seorang peserta Master Chef Malaysia yang pertama. Ala program realiti berkonsepkan masak memasak, yang bersiaran di Astro Ria. I satu family memang suka dengan program ni. Asyik tengok program realiti menyanyi je, bosan kot.

Si Zamir ni adalah di antara peserta termuda dalam Master Chef ni. Baru berumur 19 tahun you all and pandai masak boy ni. Suka i tau. He3. 

Siapa sangka budak muda tak pandai masak kan. Tabik spring la kat dia ni. I pun tak seteror dia ni. Hi3..



Sekarang Master Chef Malaysia tinggal 2 peserta je lagi yang bakal merebut gelaran pertama sebagai MASTER CHEF MALAYSIA. Gempak you all. Tapi kecewa akak tau sebab si Zamir ni tak dapat masuk final. Just sampai separuh akhir je. Dan dalam 4 peserta terbaik hanya 2 peserta je yang akan terpilih untuk ke final.  Ezani and Wahidan yang telah terpilih untuk ke final dan merebut gelaran pertama sebagai Masterchef Malaysia.

Tak kisah la menang or kalah kan. Yang penting dia antara yang terbaik dari beribu yang hadir dan tergolong dalam 40 peserta pilihan dan akhirnya dalam 4 yang terbaik. Sekurang-kurangnya dah banyak yang dia pelajari dan menimba ilmu dalam benda yang dia minat. 


Semua peserta yang terpilih memang best and terbaik you all. Siapa sangka seorang yang takde ilmu dalam masakan dan tak pernah belajar selok belok abaou kulinari, boleh memasak dengan baik. 


Tahniah pada mereka semua. Dan you all jangan lupa saksikan kemuncaknya yea. Final Master Chef Malaysia akan disiarkan hari Ahad ini 8 Januari jam 9 malam. Jangan lupa saksikan yea......... =)


No comments: