suara kehidupanku memang tidak akan mampu menjangk

Pages

Masa Untuk Kahwin Kahwin Dan Kahwin

Macam tak sempat sempat nak kahwin pun ada ni. Tambah tambah sekarang hidup semakin baik dan sangat memberangsangkan. Syukur alhamdulillah dengan limpah kurniaNya. Berkat pun dah dapat dari kawan kawan. Laman sosial bab kawen ni semua dah terjah. Perghh memang tak sabar gelojoh bagai. Anak sapo la ni yek. Ish ish ish..


Uishhsh siapa yang taknak kahwin kan. Semua orang nak cuma cepat lambat je. Masa tak mengizinkan la, jodoh tak berapa nak sampai serunya la, had had separuh tiang jer la. Alahai. Dan salah sorangnya i la tu.

Ceh sembang mukadimah tadi macam i yang tengah menghitung hari menamat tamatkan zaman single mingle ni. Padahal.. 

Bukan apa saja ambik aura orang nak kahwin ni. Next month ada lebih dari 5 orang my friend nak menamatkan zaman single gilang gemilang diaorang tu. Antaranya mereka yang invite i from FB ni la. Dan ada jugak yang call, text and datang rumah jemput majlis diaorang. Makan free je la bulan depan gayanya.




Tapi i sangat sedih kerana berkemungkinan tak semua jemputan i dapat penuhi. Yang agak agak dekat and tak membataskan waktu, insyallah memang i akan attend la. Lebih lebih if dianya rapat dengan i.

Mana yang agak jauh tu i really sorry tak dapat hadir memeriahkan majlis. Tapi i ada yang lebih baik dari itu. Yang itu sekalung doa dan harapan agar jodoh you all berkekalan dengan bahagia bersama selamanya, insyallah amin.


No comments: